Surprise Me!
Mancini: Önemli Olan 3 Puan Almaktı
2014-02-22
2
Dailymotion
Sarı-kırmızılı takımın Teknik Direktörü Roberto Mancini, "Önemli olan 3 puan almaktı." dedi.
Related Videos
Mancini: 'Önemli Olan 3 Puan Almaktı'
Giray Bulak: "Önemli Olan 3 Puan Almaktı"
Volkan Demirel: "Önemli olan 3 puan"
Ersel Uzğur: "Önemli Olan Aldığımız Puan ve Oyuncularımızın Gayreti"
Önemli Olan 3 Puan (13.12.2010)
Recep Niyaz: "3 puan ile iyi başlangıç yaptık önemli olan da bu"
Fahrudin Ömerovic: "Önemli olan puan almak"
Ersel Uzğur: “Önemli olan aldığımız puan ve oyuncularımızın gayreti”
Giray Bulak: “Önemli olan 3 puan almaktı”
Recep Niyaz: '3 puan ile iyi başlangıç yaptık önemli olan da bu'