Parlem del clàssic de diumenge amb l'exblaugrana, actual seleccionador català i comentarista de TV3. Com es passen més nervis: com a jugador o com a comentarista? Com li hauria agradat celebrar un gol al Bernabéu en la seva època de jugador culer? Creu que encara hi ha Lliga?