Galatasaraylı futbolcu Selçuk İnan, dün oynanan Bursaspor maçında taraftarlar tarafından ıslıklanmanın kendisini çok üzdüğünü ve Ziraat Türkiye Kupası’nı kazanmak istediklerini söyledi.