MANİSA Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, göreve seçildikten sonra kendisini kutlamak için randevu talebinde bulunan sivil toplum kuruluşu, oda ve dernek temsilcileri ile vatandaşları ağırlamaya devam etti.