Fenerbahçeli futbolcular şampiyonluk kutlamaları için geçtikleri kamera karşısında "YAŞA FENERBAHÇE" marşını söylediler. Özellikle Portekizli yıldız Raul Meireles'in performansı göz doldurdu.