Surprise Me!

Bakan Işık: "Gazze konusunda dünyaya en gür ses veren de yine Türkiye oldu" -

2014-07-26 3 Dailymotion

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, "Gazze konusunda dünyaya en gür ses veren de yine Türkiye oldu, yine başbakanımız oldu.

Eğer Türkiye de sessiz kalsaydı, başbakanımız da bu konuda bütün dünyayı ayağa kaldıracak ifadeleri kullanmasaydı belki bugün çok daha fazla Gazzeli kanı dökülmüş olacaktı" dedi.

Gebze Belediyesi'nce Kent Meydanı'nda düzenlenen iftar"... Haber http://www.haberler.com/bakan-isik-gazze-konusunda-dunyaya-en-gur-ses-6309461-haberi/