Bayram tatili nedeniyle yollar boş olmasa İstanbul trafiği felç olacaktı.
Haber-Kamera.Gaziantep'ten yüklediği 22 tonluk zeytin posasını Çorlu'daki fabrikaya götürmek üzere yola çıkan 80 FB 026 plakalı kamyonun kasası, İstanbul TEM otoyolu Hasdal mevkiinde biranda alev almaya başladı. Haber http://www.haberler.com/kasada-yangin-cikinca-zeytin-posasini-tem-e-doktu-6325229-haberi/