Το "Μόνος Μαζί Μου" είναι ο προάγγελος του νέου album του Ανδρόνικου που θα κυκλοφορήσει μέσα στο φθινόπωρο!
Τα τραγούδια του άλμπουμ υπογράφουν οι σημαντικοί δημιουργοί Αντώνης Μιτζέλος, Στέφανος Κορκολής, Βασίλης Γαβριηλίδης, Ρεβέκκα Ρούσση, Salina και Μαρία Παπαδάκη.
Η επιμέλεια παραγωγής ανήκει στον Δημήτρη Χωριανόπουλο.
Κυκλοφορεί από την 14 Music
https://www.facebook.com/AndronikosOfficialPage
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης
Στίχοι: Ρεβέκκα Ρούσση
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Τσαουσόπουλος