Surprise Me!
"Πάτε πολύ καλά", είπε ο Λ. Γρηγοράκος στους φορείς του νοσοκομείου Κιλκίς
2014-09-26
2
Dailymotion
"Πάτε πολύ καλά", είπε ο Λ. Γρηγοράκος στους φορείς του νοσοκομείου Κιλκίς
Related Videos
Γιατροί και εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Κιλκίς, μιλούν στη Γνώμη
Επίσκεψη μαθητών δημοτικού σχολείου στην παιδιατρική του νοσοκομείου Κιλκίς
Ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο Νοσοκομείο Κιλκίς Πασχάλης Μασούρας, μιλά στη ΓΝΩΜΗ
Για την εκλογή Προέδρου Δημοκρατίας, το Νοσοκομείο και το ΤΕΙ Κιλκίς, μιλά η Ε. Αγαθοπούλου στη Γνώμη
Αυτά είπε ο Λ. Γρηγοράκος στη Γνώμη για τα νοσοκομεία Κιλκίς και Γουμένισσας
Η Λέτα Ζωτάκη μιλά στη ΓΝΩΜΗ για το νοσοκομείο Κιλκίς
Αυτά άκουσε και αυτά είπε ο Άδωνις στο Νοσοκομείο Κιλκίς
Ο δήμαρχος Παιονίας Θ. Λαπόρδας μιλά στη Γνώμη
Επίσκεψη της Γιάννας Αγγελοπούλου στο Καρπενήσι - Συνάντηση με φορείς της περιοχής
Ο βουλευτής Ν.Δ. ν. Κιλκίς Γιώργος Γεωργαντάς μιλά στη ΓΝΩΜΗ