Felipe Melo, Fenerbahçe'nin penaltı kazandığı anda Twitter hesabından attığı tweet'le Sarı-Lacivertlilerle dalga geçti.Haberhttp://haberler.com/melo-dan-fenerbahce-nin-penaltisina-tweet-6736653-haberi/