Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, 2015 yılının sonlarına doğru 4G'ye geçileceğini söyledi.Haberhttp://haberler.com/2015-sonuna-dogru-4g-ye-geciliyor-6745348-haberi/