Surprise Me!

"Επικίνδυνη" ζώνη η κωπαίδα. "Εσπειρε" ταμπέλες παντού ο Δήμαρχος Αλιάρτου

2014-12-10 8 Dailymotion

Επικίνδυνο και με τη «βούλα» χαρακτηρίζεται πλέον το οδικό δίκτυο που συνδέει τον Ορχομενό με την Αλίαρτο μέσω της Κωπαίδας, η χρήση του οποίου γίνεται πλέον με ευθύνη των οδηγών που επιλέγουν να διέρχονται από αυτό.
Ο Δήμαρχος Αλιάρτου Θεσπιών και συνεργείο του Δήμου του τοποθέτησε σε όλο το μήκος του οδικού δικτύου και κυρίως στα σημεία που η Βοιωτία έχει θρηνήσει δεκάδες θύματα, ταμπέλες που προειδοποιούν τους διερχόμενους οδηγούς ότι εισέρχονται σε επικίνδυνη ζώνη.