Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Yıldız, Kayseri'de- Yıldız: "Geçen yıl 48 milyar metreküp doğalgaz kullandık.Haberhttp://haberler.com/bakan-yildiz-dogalgaz-aciklamasi-6854933-haberi/