Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç: "Normal eğitim öğretim süresince okulunu bitirenlerden daha önceki kararımız, harç ve katkı payı alınmıyordu.Haberhttp://haberler.com/arinc-ogrencilere-katlamali-harc-mujdesi-6958028-haberi/