Surprise Me!
Thomas Vermaelen: “Hi ha un ambient molt bo a l’equip”
2015-11-26
142
Dailymotion
El jugador belga repassa l’actualitat de l’equip, després dels triomfs al Clàssic i contra la Roma
Related Videos
FCB Lassa (hockey): Ricard Muñoz i Aitor Egurrola: “L’equip està molt il·lusionat amb la Copa Continental”
FCB Handbol: Valero Rivera: “Veig a l’equip molt bé” [CAT]
FC Barcelona training session: Thomas Vermaelen receives medical green light for BATE trip
FC Barcelona US Summer Tour: Declaracions de Thomas Vermaelen
FC Barcelona US Summer Tour: Thomas Vermaelen (ENG)
Thomas Vermaelen posa con el escudo del FC Barcelona
FCB Futbol sala - Sporting Clube - FC Barcelona (3-5)
FCB Juvenil A: Gabri: “El derbi contra l’Espanyol serà molt complicat i té molts alicients”
Gabri: “El Borussia Dortmund és un equip molt físic i molt potent”
Xavi Pascual: “El Silkeborg és un molt bon equip i sempre competeix molt bé en els partits”