Başkan Fikret Orman ile yönetim kurulu üyeleri, eski futbolcularla bir maç yaptı. Fikret Ormanlı siyah takım, Çebi’li beyaz takıma 8-4’lük skorla mağlup oldu. ...daha fazlası için http://www.sporx.com/tv/