Για τη “Μαύρη Τετάρτη” των εργαζομένων ετοιμάζεται η Γαλλία, η οποία θα παραλύσει εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων.
Αιχμή του δόρατος, ο νέος εργασιακός νόμος που προβλέπει την ελαστικοποίηση της εργασίας, ως μέσο για την καταπολέμηση της ανεργίας.
Στο επίκεντρο της κριτικής βρίσκεται η υπουργός εργασίας Μίριαμ Ελ Κομρί, η οποία δέχεται σφοδρή κριτική από τα συνδικάτα των εργαζομένων αλλά και τις φοιτητικές οργανώσεις.
Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις, οι νέες εργασιακές σχέσεις δυσανασχετούν 7 στους 10 εργαζόμενους.
Οι προτάσεις Κομρί βρίσκουν αντίθετους πολλούς βουλευτές του Σοσιαλιστικού κόμματος, ενώ ο πρωθυπουργός Μανουέλ Βαλς, δήλωσε πως δεν θα ληφθεί καμία απόφαση, μέχρι να παρουσιαστεί το πλήρες κείμενο στο Υπουργικό Συμβούλιο.
Τα εργατικά συνδικάτα έχουν προγραμματίσει 140 διαδηλώσεις σε όλη τη χώρα, ενώ η μεγαλύτερη συγκέντρωση αναμένεται στην Place de la Republique, στο Παρίσι.