Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, "Bilim ve teknolojide bir sıçrama yapmanın daha büyük hedeflere yönelmenin zamanıdır.Haberhttp://haberler.com/ozlu-ar-ge-harcamalarimizin-milli-gelire-oranini-8733054-haberi/