Sağlık Bakanı Recep Akdağ, "Yatan hastalar için hastaların tek başına bir odada, bir yatakta refakatçisinin de kendisi ile beraber olabileceği banyosu, tuvaleti olan oda düzenine geçiyoruz." dedi. Haber
http://haberler.com/hastanelerde-yeni-doneme-geciliyor-9233762-haberi/