İzmir'in Seferihisar ilçesindeki Sığacık ile Sisam Adası'ndaki Karlovassi limanları arasında bu yıl mayıs ayında üçüncü kez başlayan feribot seferleriyle iki ülke arasındaki turizim ve ticarettin gelişmesi amaçlanıyor.
Seferihisar'dan feribotla Sisam Adası'na gelen gazetecileri konuk eden Karlovassi Belediye Başkanı Tasos Kalatzis, iki yaka arasında geçmiş zamanda çok fazla bir iletişim olmadığını ancak bundan sonra karşılıklı iletişime geçeceklerini söyledi.
"Eğer burada uzun zaman geçirirseniz buranın da sizin toprağınız gibi bir yer olduğunu düşüneceksiniz." diyen Kalatzis, "Biz size sevecen, iyi yaklaşan bir toplumuz bunun nedeni politik olarak da önemli işbirlikleri yapmaya açığız." ifadelerini kullandı.
Kalatzis, Seferihisar ile Sisam arasında başlayan feribot seferlerinin iki ülke arasındaki ilişkileri güçlendireceğini belirterek, daha önce bir çok kez ziyaret ettiği Türkiye'yi çok beğendiğini kaydetti. Haber
http://haberler.com/komsu-dan-turklere-davet-sisam-9786549-haberi/