- Antalyaspor 51. Yılını kutladı Antalyaspor'un kuruluşunun 51. yıl dönümü Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde coşkuyla kutlandıANTALYA - Antalyaspor'un kuruluşunun 51. yıl dönümü Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde coşkuyla kutlandı.
- Antalyaspor 51. Yılını kutladı
Antalyaspor'un kuruluşunun 51. yıl dönümü Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde coşkuyla kutlandı
ANTALYA - Antalyaspor'un kuruluşunun 51. yıl dönümü Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde coşkuyla kutlandı.
Konferans salonunda düzenlenen programa, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Antalyaspor Kulübü Başkanı Ali Şafak Öztürk, Antalyaspor Derneği Başkanı Nafiz Tanır, kırmızı beyazlı taraftarlar ve Antalyaspor'un çeşitli branşlarından sporcular katıldı.
Programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, bugün tarihi 07.07.2017 itibariyle günlerden Antalya olduğunu söyledi.
"Bizim için aşk 7 harftir" diyen Türel, "Antalya'nın harf sayısı da yedidir. Haber
http://haberler.com/antalyaspor-51-yilini-kutladi-9807179-haberi/