Μια σύντομη βόλτα στα αφιερώματα που έγιναν στην 1η σεζόν των "Δισκογραφημάτων" με τον Ανδρέα Παπαδάκη... κι από Οκτώβρη ξανά μαζί από τη συχνότητα του Κόκκινου Κρήτης 88,4.