- (Özel Haber) Ferhat Öztorun: "Bu konumdan yükselmeliyiz"ANTALYA - Devre arası çalışmalarına Antalya'da devam eden Konyaspor'da Ferhat Öztorun, ligdeki bu konumdan yükselmelerini gerektiğini belirterek, "Bulunduğumuz konumdan memnun değiliz ve bir an önce bu konumdan ayrılmak istiyoruz"...
- (Özel Haber) Ferhat Öztorun: "Bu konumdan yükselmeliyiz"
ANTALYA - Devre arası çalışmalarına Antalya'da devam eden Konyaspor'da Ferhat Öztorun, ligdeki bu konumdan yükselmelerini gerektiğini belirterek, "Bulunduğumuz konumdan memnun değiliz ve bir an önce bu konumdan ayrılmak istiyoruz" diye konuştu.
Süper Lig'in ikinci yarısı için Antalya'da çalışmalarını sürdüren Konyaspor'da deneyimli futbolcu Ferhat Öztorun, İhlas Haber Ajansı'na açıklamalarda bulundu. Kampın güzel geçtiğini ifade eden Öztorun, " Yoğun bir tempoda çalışıyoruz. Bulunduğumuz konumdan memnun değiliz ve bir an önce bu konumdan ayrılmak istiyoruz. Onun içinde sıkı bir şekilde çalışıyoruz. Haber
http://haberler.com/ferhat-oztorun-bu-konumdan-yukselmeliyiz-10437472-haberi/