Gömeç'te Elazığlılar gecede bir araya geldilerBALIKESİR - Balıkesir'in Gömeç ilçesinde, Elazığlılar düzenlenen gecede bir araya geldiler.
Gömeç'te Elazığlılar gecede bir araya geldiler
BALIKESİR - Balıkesir'in Gömeç ilçesinde, Elazığlılar düzenlenen gecede bir araya geldiler.
Burhaniye Kaymakamı Hüseyin Öner ile Gömeç Belediye Başkan Yardımcısı Eşref Uslu ve Şehit Fethi Sekin'in babası Mehmet Zeki Sekin'inin de katıldığı gecede, Bandırma Türk Halk Müziği Derneği Sıra Gecesi ekibi ile Elazığlı Sanatçı Dursun Şimşek'in türküleri eşliğinde halaylar çekilirken unutulmaz bir gece yaşandı.
Karaağaç Mahallesindeki Madran Tesislerinde düzenlenen 7. Elazığlılar Dayanışma gecesini organize eden Ömer Taşdelen, katılımcılara teşekkür etti. 7. kez bir araya geledbilmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirten Taşdelen, dernekleşerek bu birlikteliklerini sürdürmek istediklerini söyledi.
Burhaniye Kaymakamı Hüseyin Öner'de," Eşim Elazığlıdır. Bunun için Elazığlılara gönül bağımız vardır. Haber
https://www.haberler.com/gomec-te-elaziglilar-gecede-bir-araya-geldiler-10565096-haberi/