Evkur Yeni Malatyaspor'un teknik direktörü Erol Bulut, Fenerbahçe maçına en iyi şekilde hazırlanıp, iyi bir performans göstermek istediklerini söyledi.
Bulut, Orduzu Pınarbaşı Tesisleri'nde Süper Lig'in 25. haftasında konuk edecekleri Fenerbahçe maçı hazırlıkları öncesi gazetecilere yaptığı açıklamada, ligde iyi gittiklerini ancak rahatlamadıklarını belirtti.
Önlerinde 10 karşılaşmanın daha olduğunu ve bunların hepsine galibiyet parolasıyla çıkacaklarını aktaran Bulut, futbolcuların gösterdiği performans ve istekten dolayı da ayrıca mutlu olduğunu kaydetti.
Ellerindeki kadro derinliğinin ve kalitenin belli olduğunu dile getiren Bulut, "Biz kalitemize, gücümüze göre oynamaya çalışıyoruz. Bugüne kadar bu iyi gitti. İnşallah geri kalan 10 maçta iyi oynayıp elimizde olan gücü iyi kullanarak maksimum puanları almak istiyoruz." diye konuştu. Haber
https://www.haberler.com/rakibimizin-gucunu-biliyoruz-10629578-haberi/