Sağlık Bakanlığı ve Türk Klinik Mikrobiyoloji ve İnfeksiyon Hastalıkları (KLİMİK) Derneği işbirliği ile "5. Ulusal Erişkin Bağışıklaması Sempozyumu" 12-13 Ekim tarihlerinde Mardin'de düzenleniyor.
Bir otelde düzenlenen sempozyum kapsamında, konu ile ilişkili paydaşların ve derneklerin de katılımıyla Türkiye'de erişkin bağışıklamasında bulunduğumuz nokta ile ulaşmak istenilen hedef arasındaki yol haritası tanımlanmaya çalışılacak..
Mardin İl Sağlık Müdürü Saffet Yavuz, yaptığı açılış konuşmasında, Mardin'in Dünya'ya örnek kadim bir şehir, birlikte yaşamın, kardeşçe ve barış içinde yaşanılabilir bir şehir olduğunu gösterdiğini belirterek programa katılan bütün katılımcalara teşekkür etti.
Mardin tarihinde bir çok cami ve kilise olduğunu belirten Yavuz, "Necmettin Beyin Artuk Beyden önce açmış olduğu medrese var, tıp eğitiminin ilk verildiği yerlerden biri" olduğunu kaydetti. Haber
https://www.haberler.com/5-ulusal-eriskin-bagisiklamasi-sempozyumu-11327455-haberi/