- Washington'da yaşayan Fenerbahçeliler'den 'Fener Ol' gecesi Etkinlikte 10 bin Dolar'a yakın para toplandıİSTANBUL - Amerika Birleşik Devletleri'nin başkenti Washington DC ve çevresinde yaşayan Fenerbahçeli taraftarlar 'Fener Ol' gecesinde buluştu.
- Washington'da yaşayan Fenerbahçeliler'den 'Fener Ol' gecesi
Etkinlikte 10 bin Dolar'a yakın para toplandı
İSTANBUL - Amerika Birleşik Devletleri'nin başkenti Washington DC ve çevresinde yaşayan Fenerbahçeli taraftarlar 'Fener Ol' gecesinde buluştu. Etkinlikte 10 bin Dolar'a yakın para toplandı.
Fenerbahçe'nin 'Fener Ol' sloganıyla başlattığı yardım kampanyası, ABD'nin Washington şehrinde yapılan etkinlikle devam etti. Burada yaşayan sarı-lacivertli taraftarların bir araya geldiği destek gecesinde Fenerbahçe'nin imzalı forması ve birçok hediyeler dağıtıldı. Haber
https://www.haberler.com/washington-da-yasayan-fenerbahceliler-den-fener-ol-12183258-haberi/