Eskişehir Osmangazi Üniversitesi'nde 4 akademisyeni öldüren araştırma görevlisi tutuklu sanık Volkan Bayar, savunma yapmak istemediğini belirtip "Sıkıldım, gidiyorum ben" diyerek duruşmayı terk etti.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesinde (ESOGÜ) 3 akademisyen ile fakülte sekreterini öldüren araştırma görevlisi tutuklu sanık Volkan Bayar ile eski eşi aynı üniversitede araştırma görevlisi Saadet Aylin Yağan'ın yargılanmasına devam edildi.
Eskişehir 3. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmada sanık Bayar ile Kocaeli F Tipi Cezaevinden Ses ve Görüntü Bilişim Sistemi (SEGBİS) aracılığıyla bağlantı kuruldu. Azmettirici olduğu iddiasıyla tutuksuz yargılanan eski eşi Yağan ise salonda hazır bulundu.
"SIKILDIM, GİDİYORUM BEN"Duruşmanın başlamasının ardından SEGBİS aracılığıyla bağlantı kurulan sanık Volkan Bayar, savunma yapmak istemediğini belirtip, "Sıkıldım, gidiyorum ben." diyerek duruşmayı terk etti. Haber
https://www.haberler.com/esogu-cinayetleri-sanigi-sikildim-diyerek-12421092-haberi/