Surprise Me!

İstanbul'da iki gecede 50 bin kişi metro kullandı

2019-09-16 10,760 Dailymotion

İstanbul'da gece ulaşımı uygulamasıyla ilgili açıklama yapan İstanbul Büyükşehir Belediyesi, iki günde yaklaşık 50 bin kişinin metro hattını kullandığını açıkladı.

İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Sözcüsü Murat Ongun, İstanbul'da gece metrosu uygulamasından yaklaşık 50 bin kişinin faydalandığını açıkladı.

Ongun, metro ulaşımının haftasonları 24 saat olmasının ardından Twitter hesabından yolcu sayısını açıkladı. Ongun "İstanbul'da 24 saat ulaşım uygulamasından faydalanan vatandaşlarımızın sayısı her geçen gün artıyor. Geçtiğimiz hafta 50 bin'e yaklaştık. Cuma gecesi: 20.864 kişi Cumartesi gecesi: 28.269 kişi" dedi.

Haber

https://www.haberler.com/istanbul-da-iki-gece-50-bin-kisi-toplu-ulasim-12431421-haberi/