Surprise Me!

Somalili diplomat "Türkiye mazlumların dostudur" dedi ve kampanyaya 1 maaşını bağışladı

2020-04-01 2 Dailymotion

Somali'nin Ankara Büyükelçiliği Eğitim Ataşesi Dr. Abdilatif Hussein Mohamed'in sekreteri Abdulkadir Mohamed Nur, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın başlattığı Milli Dayanışma Kampanyası'na bir maaşla destek oldu.

Çin'de ortaya çıkan koronavirüs kısa sürede dünyaya yayılarak binlerce kişinin yaşamını yitirmesine neden oldu. Dünya Sağlık Örgütü'nün pandemi (küresel salgın) ilan ettiği koronavirüs sebebiyle Türkiye'de de214 kişi yaşamını yitirirken; Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, salgının yarattığı ekonomik problemleri önlemek için 'Biz Bize Yeteriz Türkiye'm' sloganıyla bağış kampanyası başlattı.

SOMALİ UNUTMADI

Ülke çapında destek gören kampanyaya Somali'nin Ankara Büyükelçiliği Eğitim Ataşesi Dr. Abdilatif Hussein Mohamed'in sekreteri Abdulkadir Mohamed Nur da katıldı.

"TÜRK HALKI HER ZAMAN SOMALİ HALKININ KÖTÜ GÜN DOSTU OLDU"

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Abdulkadir Mohamed Nur, "Türkiye sadece Türkiye'ye değil, Türkiye bütün mazlumlara yeter. Haber

https://www.haberler.com/somali-ankara-buyukelciligi-nden-milli-dayanisma-13074552-haberi/