הקמתי אז את היל" /> הקמתי אז את היל"/>
הסרט צולם במעלות בסוף שנות השמונים.
הקמתי אז את הילא"י, מושבת אמנים במעלות תרשיחא. דירות אחדות ששופצו וארחו ציירים, סופרים, ומי לא.
ישבו, כתבו או ציירו - עסקו ביצירה שלהם - ועם זאת תרמו לקהילה באירועים וסדנאות שהפגישו קבוצות מרקעים שונים.
זה היה הפרויקט הראשון שהשתמש באמנות ובתרבות כדרך לחינוך לדו-קיום.
מאז רבים עושים זאת, כל ארגון בדרכו.
רק הדו-קיום לא מתרבה, למרבה הכאב.