Surprise Me!
عمرو أديب: في ناس كتيرة شايفاني عندي هسس من كورونا.. آه عندي هسس طبعا من اللي بشوفه
2020-10-24
3
Dailymotion
عمرو أديب: في ناس كتيرة شايفاني عندي هسس من كورونا.. آه عندي هسس طبعا من اللي بشوفه
Related Videos
بسملة إحدى الناجيات من الحروق لعمرو أديب: عايزة أقابل محمد صلاح مش هو صحبك؟.. وعمرو أديب يرد: آه طبعا هاتولي صورتي معاه عشان تصدق
بسملة إحدى الناجيات من الحروق لعمرو أديب: عايزة أقابل محمد صلاح مش هو صحبك؟.. وعمرو أديب يرد: آه طبعا هاتولي صورتي معاه عشان تصدق
عمرو أديب: في ناس مستغربة إيه اللي نطط كورونا كده.. دنتوا تنططوا بلد
عمرو أديب: أطلعت على كتاب بيحكي على إية اللي حصل في 2020؟ وبتكتشف أن في مشاريع كتيرة جاءت من التعاون مع دول أخرى
عمرو اديب: اللي بيحصل في سوريا من باقي دول العالم كفر رسمي.. طبعا مصر والدول العربية بعتوا مساعدات لكن بتكلم على الغرب
عمرو اديب: اللي بيحصل في سوريا من باقي دول العالم كفر رسمي.. طبعا مصر والدول العربية بعتوا مساعدات لكن بتكلم على الغرب
عمرو أديب: في المنيا لقوا كميات من لقاحات كورونا جنب ترعة في المنيا.. ناس بتقول ٥٠ الف وناس بتقول ١٠٠ ألف (اعرف التفاصيل)
عمرو أديب: اللي مأثر في الناس أكتر واتس أب.. ولكن عندي شوية ملاحظات جانبية أولها الغرب نمر من ورق
عمرو أديب: مصر لو الأسعار زادت في العالم النهارده سعرنا بيزيد من إمبارح.. ولو السعر نزل بره مابينزلش ويقولك أما أخلص اللي عندي
عمرو اديب: الأهلي هزم نفسه النهارده.. أنا عندي سؤال للأهلاوية اللي بيشتموني من امبارح هل شايفين ان الأهلي عمل بطولة قوية واداء جيد؟