Surprise Me!
عمرو أديب لأشرف عبدالباقي: ليه ما تسميش المسرح بتاعك باسمك
2021-07-04
2
Dailymotion
عمرو أديب لأشرف عبدالباقي: ليه ما تسميش المسرح بتاعك باسمك
Related Videos
عمرو اديب: في اجيال ما تعرفش ان في محلات فول وطعمية مملوكة للدولة.. كنت بقعد اسأل ليه الدولة تعمل كدة
عمرو أديب: أنا مش متحامل.. لكن الشرقية حصل فيها قضايا نصب ومستريح كتير.. ليه ما البنوك أضمن ياجماعة؟
هو ليه القانون في مصر ما يتطبقش وبتكلم على قانون الكرة؟ فضيحة كلاتنبرج مين هيدفع تمنها.. عمرو اديب عن استقالة لجنة الانضباط والقيم
عمرو اديب: أنا لما سمعت علاء الأسواني بيشكك في أحمد الطنطاوي ما شكتش في طنطاوي بس شكيت في الأسواني .. أنتوا بتعملوا في بعض كده ليه؟
عمرو أديب يمزح مع أشرف عبدالباقي: كفاية برامج وركز في المسرح وماتجيش على أكل عيشنا.. وأشرف يرد: هنا الدنيا حلوة
عمرو أديب: ليه الأهلي والزمالك ما يتخصخصوش !؟
عمرو أديب: كل مرة لازم يفوز الأهلي.. ليه ما أعرفش!!
عمرو أديب يتساءل: هو مين بيدفع الفلوس للإخوان في تركيا وبيدفعها ليه وإيه بيستفيده؟ دحنا ما اتهزلناش شعرة هنا!
(اكيد انتوا عارفين اللي بيحصل إيه ) عمرو أديب: في عقار وقع في قلب القاهرة.. ازاي مفيش متابعة والمحافظة تقول في قرار ترميم .. طب ما نفذتوش ليه!!
عمرو اديب: الصك بيبقى ليه اصل او ضمان.. ومن مميزات القانون الموجود ان ماحدش يجي يحجز على حاجة لو الفلوس ما اتدفعتش