Cumhurbaşkanı Erdoğan yüz yüze eğitimle ilgili, "İnşallah başlatacağız" açıklaması yaptı. Aşı karşıtlığını doğru bulmadığını belirtti. "3 doz aşı oldum, bir sıkıntı olsaydı herhalde kendimizi böyle bir riske sokmazdık" dedi.