CHP'li Başkan Şahin'den ihraç açıklaması CHP'li Bilecik Belediye Başkanı Şahin, "İhraç ederlerse yoluma bağımsız olarak devam edeceğim" Bilecik Belediye Başkanı Semih Şahin, Yüksek Disiplin Kuruluna sevk edilmesinin ardından ilk kez konuştu "Neden istifa edeyim 16 bin 500 kişi beni seçmiş"...
CHP'li Başkan Şahin'den ihraç açıklaması
CHP'li Bilecik Belediye Başkanı Şahin, "İhraç ederlerse yoluma bağımsız olarak devam edeceğim"
Bilecik Belediye Başkanı Semih Şahin, Yüksek Disiplin Kuruluna sevk edilmesinin ardından ilk kez konuştu
"Neden istifa edeyim 16 bin 500 kişi beni seçmiş"
BİLECİK - Bilecik Belediye Başkanı Semih Şahin, dün partisi olan CHP'de parti sorumluluğu, etik değerleri ve yerel yönetim ilkeleri ile bağdaşmayan tutum ve davranışları nedeniyle, Yüksek Disiplin Kurulu'na sevk edilmesini değerlendirerek, "16 bin 500 kişi beni belediye başkanı olarak seçmiş, ben onları temsil ediyorum. Neden görevimden istifa edeyim ihraç olursa bağımsız olarak yoluma devam ederim" dedi. Haber
https://www.haberler.com/chp-li-baskan-sahin-den-ihrac-aciklamasi-14743442-haberi/