Batman'da Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından organize edilen yaz kursları başladı.
Gençlik ve Spor İl Müdürü Şafi Özperk, okulların kapanması dolayısıyla tüm genç ve çocukları tesislere beklediklerini söyledi.
Tüm tesislerde hazırlıkların tamamlandığını aktaran Özperk, "Bütün spor salonlarında, atletizm pistinde, tenis kortlarımızda, gençlik merkezlerimizde, genç ofislerimizde gençlerimizin hizmetindeyiz." dedi.
Bu yaz Batman'da yine en önemli aktivitenin yüzme olacağını belirten Özperk, "Özellikle Batman sıcağında yüzmeyi özleyen çocuklarımız için havuzlarımız da hazır. Yakın bir zamanda başvuruları alacağız. Batman merkezde bu sezon 6 havuzu çocuklarımızın hizmetine sunacağız. Hedefimiz çocuklara yüzmeyi öğretmek." diye konuştu.
Özperk, kent merkezi dışında 5 ilçe ve bazı beldelere de havuz kuracaklarını ifade etti. Haber
https://www.haberler.com/batman-da-yaz-kurslari-basladi-15024402-haberi/