Ordu’da son hazırlıklarını tamamlayan balıkçılar, geçen sezon avlanılmayan palamut balığının bu sene bol olduğunu belirtiyor.Denizlerde 15 Nisan tarihinde başlayan avlanma yasağı, 1 Eylül tarihinde sona erecek.