Αδιάκοπα χιονίζει και στην Ευρυτανία που αντιμετωπίζει μια εβδομάδα τώρα, ολικό παγετό με τον υδράργυρο να μην ανεβαίνει πάνω από τους -3 βαθμούς Κελσίου κατά τη διάρκεια της ημέρας. Χωρίς διάλλειμα και ο αποχιονισμός των οδικών αξόνων, όπως και η ρίψη αλατιού, σε καθημερινή βάση από τα ξημερώματα για να προλαβαίνουν τα προβλήματα.
Οι οδηγοί πρέπει να έχουν μαζί τους αλυσίδες για τα δύσκολα σημεία, ενώ σύμφωνα με τις τελευταίες μετεωρολογικές προβλέψεις υποχώρηση των φαινομένων αναμένεται από αύριο Παρασκευή.