Şeyh Sait adının, Diyarbakır’da bir caddeye verilip verilmediği tartışılıyor. İçişleri Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre 2011 yılında HDP’li belediye tarafından alınan karar Valilik tarafından onaylanmadığı için yok hükmünde olarak .değerlendirildi