Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği'nde Türk bayrağı göndere çekilerek 12 yıl aradan sonra elçilik faaliyetleri yeniden başladı. Siyasiler, Şam Büyükelçikiği için peş peşe mesajlar paylaştı.