Hastanelerdeki acil servisler ve polikliniklerdeki hasta yoğunluğunu azaltmak için Sağlık Bakanlığı yeni bir uygulama başlattı. Bundan böyle aile hekimlerinin hastaneye yönlendirdiği kişilerde katılım payı yüzde 50 indirimli olacak.