Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Metin Öztürk, Ülker Stadı'nda Fenerbahçe ile oynadıkları Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final maçı sonrası açıklamalarda bulundu. ...daha fazlası için http://www.sporx.com/tv/