Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı, yeni sezon ve kulüp gündemine dair açıklamalarda bulundu. Başkan Adalı, yüklü sözleşmelerin fesih sürecini siyah beyazlı ekibin kanayan yarası olarak nitelendirdi.