عراقچی: توافق با آژانس انرژی اتمی پس از بازگشت تحریمها دیگر اعتبار ندارد
عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران میگوید توافقی که ماه گذشته میان تهران و آژانس بینالمللی انرژی اتمی در قاهره امضا شده بود، پس از بازگشت تحریمهای سازمان ملل علیه ایران، دیگر «قابل اجرا» نیست.
لب بیشتر : http://parsi.euronews.com/2025/10/05/araghchi-on-iran-nuclear-talks
مشترک شوید: یورونیوز به یازده زبان دیگر در دسترس شماست