Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 87. yılında İzmit Cahit Elginkan Anadolu Lisesi öğretmen ve öğrencileri "Atatürk" adlı oratoryo gösterisi düzenledi. Gösteride öğrenciler Atatürk’ü unutmayacaklarını ve O’nun izinden gideceklerini vurguladı