Η Ουγγαρία παραμένει ουραγός στην περιφερειακή ανάπτυξη δείχνει νέα μελέτη
Σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση συγκυρίας του Ινστιτούτου Kopint-Tárki, η περσινή αύξηση του ΑΕΠ στην Ουγγαρία ήταν μόλις 0,3%, ενώ η οικονομία παραμένει στάσιμη εδώ και τρία χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : http://gr.euronews.com/2026/01/16/h-oyggaria-paramenei-oyragos-sthn-perifereiakh-anapty3h-deixnei-nea-meleth
Γίνε συνδρομητής! ! Το euronews είναι διαθέσιμο σε 12 γλώσσες