Ουγγαρία: Η ελληνογερμανική συμπαραγωγή «Κότα» άνοιξε το ετήσιο φεστιβάλ κινηματογράφου
Το φεστιβάλ αναβίωσε πέρυσι με οικονομική υποστήριξη από την πρωτεύουσα και χορηγούς, μετά από μια δεκαετία και πλέον χωρίς στήριξη από τις κυβερνήσεις του Fidesz
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : http://gr.euronews.com/2026/02/04/ouggaria-ellhnogermanikh-sumparagwgh-kota-anoikse-ethsio-festival-kinhmatografou
Γίνε συνδρομητής! ! Το euronews είναι διαθέσιμο σε 12 γλώσσες