Mehmet Özkendirci, "Yerseniz" başlıklı yazısında güncel ekonomik ve siyasi gelişmeleri sert bir dille eleştirmektedir. Yazar, 2025 Aralık ve 2026 Ocak aylarındaki düşük enflasyon verilerinin gerçeği yansıtmadığını , yüksek zamların sorumluluğunun mevsimsel nedenlere yüklenerek emekli maaş artışlarının düşük tutulduğunu savunmaktadır. Gabar petrolleri vaadini Nasreddin Hoca fıkrasına benzeten yazar , 500.000 TL ile geçinemediğini söyleyen milletvekiline ve emeklilere yaklaşımı nedeniyle Bakan Vedat Işıkhan’a tepki göstermektedir. Son olarak, siyasetçilerin geçmişteki söylemleriyle bugünkü eylemleri arasındaki çelişkilere ve seçmen tavrına dikkat çekmektedir.