Galatasaray Kulübü Başkanı Dursun Özbek, TFF'ye seslenerek "Son 3 senede olduğu gibi Galatasaray'ın hakkını kimseye yedirmeyiz! Galatasaray'ın özünde sahada kalmak ve bu kirli ayak oyunlarını bozmak vardır!" dedi.