Διαδηλωτές στη Βερόνα: Οι χειμερινοί Ολυμπιακοί της Ιταλίας σπαταλούν δημόσιο χρήμα
Ακτιβιστές στη Βερόνα διαδήλωσαν την Κυριακή, πριν από την τελετή λήξης των Χειμερινών Ολυμπιακών Μιλάνο-Κορτίνα 2026, καταγγέλλοντας τα δισεκατομμύρια για τις εγκαταστάσεις και αμφισβητώντας την «πράσινη» ενέργεια και τα οφέλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : http://gr.euronews.com/2026/02/23/verona-protesters-say-italys-winter-olympics-waste-public-money
Γίνε συνδρομητής! ! Το euronews είναι διαθέσιμο σε 12 γλώσσες